laupäev, 2. veebruar 2013

Bioloogiaolümpiaad

...
Mõtlesin, et lähen sellel aastal bioloogiaolümpiaadile õpilastega VIII ja IX klassist. Juhtus aga nii, et soovijaid, keda soovitasin, oli ainult 2, ja nii ma siis viimasel hetkel otsustasin, et helistan Henry-Svenile, tema selline loodusteadlik, ehk tahab tulla ja katsetada.

Õnneks talle sobis, ja nii me siis 2.veebruaril oma seltskonnaga Paidesse läksime.

Henry ise kirjutas selle loo nii:

Ühel õhtul olin rahulikult arvutis, kui helistas õpetaja Külli ja küsis, kas tahaksin minna. Ei olnud mingit kahtlust, olin nõus ja järgmisel hommikul läksin tee äärde transporti ootama. Natuke aega sain oodata. Peale minu oli veel 2 üheksandikku, kes samuti olümpiaadile läksid.

Oma tööd tegin umbes 1,5 tundi, kuigi aega oli rohkem ette nähtud, aga sain kiiremini valmis.
Oli ka küsimusi, mida ma ei osanud, näiteks et mis on fütoplankton või millise osaga millist maitset keel tunneb.
Algul oli ärevus suur, kuna kokku oli 11 A4 formaadis lehte, mõlemad lehepooled täis.

Pärast käisime veel poes ja autopesulas.

Paar päeva hiljem olid tulemused käes, mul oli 7.koht. Kuna ma polnud ette valmistanud, olin kohaga rahul ja kõik oli hästi.
...

Mina leian ka, et tulemus oli hea. Osavõtjaid 7ndatest klassidest oli 18, nii et 7. koht on kiitust väärt :)

Nüüd käime rõõmsasti koolis edasi ja järgmisel aastal läheme uuele katsele.

...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar