esmaspäev, 12. september 2011

Loodusõpetus

...
Loodusõpetuses jäi koduseks tööks koostada ettekanne teemal "Kodukoht".
Need on ilusad lood.

Marili elab majas, mille on ehitanud tema vanavanavanemad.
Andre kodu läheduses on Valgehobusemägi ja Mägede karjäär, kus saab ujumas käia.

Batrick joonistas kaardi, kuidas paiknevad nende maja ja abihooned.
Kelli ja Ave Marie on oma koduküla fännid. Sain teada, kui palju on seal on erinevaid võimalusi vaba aega sisustada.
Karl oli kõige paremini oma lühikesele jutule osanud geograafilise sisu anda. Ainult et lugu ise jäi lühikeseks.
Ja veel sain teada, mida Henry-Sven oma kodumaja akendest näeb :)

Ma sain kohe palju targemaks!

Üks lugu siia ka.

Minu kodukohas on päris huvitav loodus. Mis mulle siis meeldib minu kodukohast. Näiteks on meil Mägede karjäär, väga ilus koht ujumiseks ja niisama grillimiseks. Seal ligidal on Valgehobusemäe keskus, spordikompleks, mille ümber on matkarajad ja suusarajad. Need on erineva raskusastmega. Hiljuti rajati rada krossiratastele, seal on ka väga põnev maastik.
Mulle meeldib veel Valgehobusemäe vaatetorn. See asub kõrge mäe otsas. Tornist on väga lahe vaade ümberringi asuvatele metsadele. On ka Kakerdaja raba, kus on väga lahe laudtee. Seal saab laudadel käia, loodust vaadata ja marju süüa. 
Minu kodukohas on ka head seenekohad.
Arvan, et inimesed, kes minu kodukohas elavad, on selle maastiku ja loodusega väga rahul ja naudivad seda täiega.
...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar